Svar till frågestunden

Postat av Lisa:
Hej kan du visa ditt smink i en video?

svar: Jaa men jag tycker det är lite pinsamt att prata i videos men mitt smink kan jag ju visa nångång:)

Postat av hanna:
din favorit maträtt?
Favorit plagg?
kan du göra en video snart?
Favorit färg?
snyggaste i sjuan, en kille och en tjej.
den bästa bloggen du läser inprincip var dagligen?

Svar:
1. Kycklingklubbor!
2. tajta jeans, vet inte vilka men jag trivs iaf bäst med tajta byxor.
3. Beror på vilken sorts video, kan inte prata i en video för jag låter som en anka.
4. Svart och lila
5. Arvid björk, moa helander.
6. http://www.hannalovisasol.blogg.se">www.hannalovisasol.blogg.se sjukt bra blogg!

Postat av: idahjalmar

1. Den bästa personen du vet?
2. Om du fick byta skola villken skulle då det vara?
3. Göra videoinlägg nån gång?
4. Villket skulle du ta bort... Facebook eller din blogg? (Omduvartvungen).
5. Godis/Chips/Ostkrokar?
6. Mobil/dator?
7. Nånting som du aldrig berättat om dig själv?
8. Blont/brunt?
9. Matte/engelska?
10. Dricka ur en vattenpöl eller från toan?

;)<3

svar:
1.Jaadu.. svår fråga. Haha vet inte, mitt godis är det bästa i mitt liv 2. björkskolan bara för att alla mina gamla vänner går där. eller sörböle.
3. svaret står längre upp.
4. Hahah neeej fråga inte en sån fråga. vet inte:(. bloggen tror jag men jag skulle skaffa en ny likadan direkt efter.
5. GODIS.
6. Men slutaba... :( jag kan inte välja.
7. Att jag kan inte gå förbi en spegel utan att jag tittar på mig själv i den först.
8. Men åå.. vetinte, just nu brunt.
9. matte
10. ur en vatten pöl.
:)<3

Postat av: kanin
1.Favorit låt?
2.kan du göra en video nån gång? =) 3.De 8 du litar på mest och du kan berätta allt för?

svar:
1. segertåget eller nån.
2. står längre upp.^
3. erin, godis, min champis, mina kompisar orkar inte skrivaaa..

Postat av: mathilda (matte)
vad är dina hobbys:)<3

svar: jaadu, vara med fina vänner, eller bara vara hemma och mysa vid datorn haha kul liv.

Postat av: anonym
vem vill du vara med just nu?

svar: hihi hemligt;)

Postat av: sara
Favorit läsk?

Svar: champis<3

Postat av: jennifer
vad är ditt längsta förhållande?

svar: belive it or not, 3/4 år.

Postat av: tessie:*
Har du någon pojkvän?
vill du bli ihop med någon?
Vad är ditt ''vill ha'' just nu?
Har du några fobier?`

svar:
1. nej
2. hehe dedu
3. bantningstabletter
4. höjdskräck, mjukisbyxor.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback