hangover :PpPpPpP

Tjao jao. Ni minns mitt senaste inlägg? Efter det så somnade jag i soffan, sov i åtta timmar, Natten innan övernattningen sov jag ingenting, inatt gjorde jag inte det heller. Men nu har jag sovit! Pappa for just nånstans och kommer hem typ elva ikväll så jag tror jag kan sova mer sen. Det var nån som ville veta mer om övernattningen. Kan bäretta lite mer :)

Jag, Elina, Josefina och Josefine åkte bil till innervik i byastugan. Vi kom dit först, vi fick välja vart vi skulle sova och sen så när alla kom så chillade vi där inne, sen så åt vi hamburgare och massa godis osv, sen for vi ut och gjorde nåt, vi gick in igen och hade roligt, massor med bus och skrik :D Sen skulle våra lärare gå och lägga sig, dom gick ut tre gånger och sa att vi kunde va liiiiite tystare, men så vart det ju inte :P Sen körde vi klädpoker. Klockan halv 4 gick jag, Jennifer Josefine och Dominic ut med pyamas och sprang lite på vägen, haha vi var inte ett dugg trötta, sen typ 4/5 kom ulf ut (våran lärare) och sa att vi skulle somna om, vadå somna om!? vi hade ju inte ens sovit nå. Sen typ klockan 6 så skrek alla och blablabla. Men då chillade jag på madrassen, men somnade inte. Halv åtta tog vi bussen och sen kom jag hem, skrev två inlägg och sen sov i åtta timmar.
Hade ingen kamera så jag kunde inte ta nån bild men :/


Nej jag har ingen ny bild.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback