sunlight hurts my eyes

Idag har varit en ganska bra dag, till att börja med.
Först så låg jag och solade med Lydia på typ ett överkast på gräsmattan.
Sen så kom Erin och vi tre gick och köpte pizza som ja och Lydia åt.
Sen har jag bara varit ute och varit med Bob och hans konstiga lillebrorsa.
Dom är här på besök i sverige och kommer egentligen från lettländ men han kan
lite engelska så jag snackar engelska med honom haha.

Jag fyller ju egentligen år på söndag men vi kommer kanske att fira här i skelleftehamn
på fredag, alltså imorgon eftersom på lördag åker vi till typ stockholm
för mina kusiner bor där och pappas brorsa typ? Och då ska vi fira där också på söndagen.

I alla fall, nu så chattar jag med Hanna och Daniela och ser samtidigt på jersey shore.


Postat av: amanda

tack så mycket!, du med :)

2012-07-05 @ 02:19:27
URL: http://aaamandan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback