Tisdag

Slutade för 40 minuter sedan, gick hem till pappa för jag måste packa massa kläder till flyttningen på fredag, har inte packat nånting! Och jag är hos mamma hela veckan, men jag får väl fara så här lite då och då efter skolan och packa, haha. Ikväll blir det kåken med dom bästaste. Och sen hem och göra nåt, men jag känner att det måste bli en lite tidig kväll ikväll eftersom jag inte har sovit så många timmar dom två senaste dagarna..

Haha ser ut som jag har världens puckelrygg ^^ Det där är iallafall en bild från oxelösund där vi var på semester i sommar (ganska nära stockholm). Ååå vad jag saknar det ''har inte blivit så solbränd på nån sommar förr!'' men den där dagen på bilden var bara bäst! Jätte kul och härligt hade vi det.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback