Miss u

Är atm hemma själv och sjunger (man måste ju passa på när man är hemma själv;)). Ikväll tror jag att det blir att fara till kåken och vara med några dära. Sen imorgon flyttar vi, taggar till 1000% !<3. Idag var det verkligen en pissdag på skolan och för en gångs skull var det inte att jag mådde illa eller nåt, jag var bara deppig och ville hem, men när vi väl slutade orkade inte jag fara hem. Hade inte att göra hemma osv, men måste man så måste man sägs det ju. Nu lägger jag in en gammal bild bara föratt. SAKNAR DIG! ALLA SÄGER ATT SÅNA ÄR DÅLIGA MEN VI HADE VÅRA FINA STUNDER TILLSAMMANS OCH JAG HADE TILL OCH MED EN GÅNG EN BAKGRUND DÄR DET STOG: JAG ÄLSKAR MIN MOBIL!<3 ÅSSÅ HADE JAG SKRIVIT DET SOM ETT UTKAST OCH MASSA SÅNT! JAG VAR VERKLIGEN JÄTTE NÖJD MED DIG OCH NU LIGGER DU NOG NÅGONSTANS I SKOGEN OCH RUTTNAR, ÖNSKAR ATT JAG FICK LÄGGA ETT TÄCKA PÅ DIG OCH VÄRMA DIG MEN NU GÅR INTE DET. SAKNAR DIG TILL TUSEN SÖTNOS♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback