Mer bilder från sommaren












Den sista bilden är på där alla sovde, (det är våra kusiners hus  i oxelösund).



Postat av: Erin Leijnegard

Babee, jag har dom BÄSTA sommarminnerna med dej och massa andra underbara minnen!! Jag vet faktiskt inte vad jag hade gjort om inte jag hade en lika underbar och vacker kusin som dej! Jag älskar dej väldigt mycket! Jag saknar dej otroligt mycket min underbara! Hälsa alla från meej! Puss // Erin <3 :*

2012-08-28 @ 15:24:33
Postat av: Erin Leijnegard

Glömde skriva vilka fantastiska bilder! :* <3

2012-08-28 @ 15:25:32
Postat av: Erin Leijnegard

Jaa, men jag kommer ju i vinteer!! :D <3 <3 <3 <3 Älskar dej min lilla cheesball! <3 BABE!<3 snart måste vi prata i telefon.. asså det hännder sjukt mycket här i Edsbyn så.. jag kom på en idee klockan 2 imorgon ring mej om du har slutat då eller så ringer du när du slutat, men inte före kl 2!! <3 <3 <3 <3 <3

2012-08-28 @ 19:48:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback