KUL kväll

HEJ. Jaadu vart ska man börja. Igår var jag först med Josefine och Hanna, vi for till kallholmen och grillade, där träffade vi finastr Josefina och Elina, Klockan var väl typ 20.00/21.00 typ när vi kvällsbadade lite, eller typ till naveln blev det men det var endå kul, jag Josefine och Hanna gjorde det, sen kom Edvin och Felix och grillade med oss, sen for vi hem strax efter 23.00 typ? Sen gick jag och Hanna värsta omvägarna tillbaks till mitt hus (för hon skulle sova här) för vi gillar att gå ute när det är mörkt, sen när vi var hemma såg vi på film osv hehe. Mer berättar jag sen. Idag skulle jag kanske bada med Jossan edvin och felix men jg vet inte om det lbir, men vi får väl se vad som händer.

Postat av: Zeinab

Hej!
Just nu har jag en tävling i min blogg där tre kan vinna, två vinner ett presentkort och en vinner ett skydd till datorn. kika in i bloggen och var gärna med, du förlorar ingenting. 
Direktlänk-  http://livetsnyheter.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-valfritt-skins-till-datorn.html#comment

2012-08-15 @ 23:47:38
URL: http://livetsnyheter.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback